Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

23 Aralık 2015 Çarşamba

[Video Çeviri] 22.12.2015 / [RP] Beat 30’saniye


Müzik yapmanızı sağlayacak bir ilham perim oldu. Evet veya hayır?

Hepsi: Evet.
J: Bunu yaşadım.
M: Yaşadım.
S: Ben de yaşadım

[Moon gülüyor çünkü SY başka bir kelime söylüyor gibi sesini çıkardı 'Bu çocuk çok garip konuşuyor']

Sahne almadan önce enstrümanımla bir hata yaptım. Evet veya hayır?

Hepsi: Evet
Moon: Ben çok büyük bir hata yaptım, internette bulabilirsiniz.

Katılmak istediğim bir TV programı var. Evet veya hayır?

Hepsi: Evet
S: Radio Star
J: Laws of the Jungle
M: Infinity Challenge

Ergenliğimde +19 videolar izledim. Evet veya hayır?

[Yanıt yok]

M: Bu röportajı yapmaktaki amacınız bu muydu? Böyle olacağını biliyordum!!!

*Bu yazının tüm hakları turkishroyaltreasures.blogspot.com.tr'ye aittir. Siteden yazı çıkarmak veya alıntı yapmak kesinlikle yasaktır!*

Video Source: BEAT packing
Eng Trans: A. heymeowmao
Çeviri: mcnbl

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates