Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

10 Ağustos 2016 Çarşamba

[10.08.2016] RP Japan Blog Güncellemesi ~ Sooyoon

Uzun zaman olmuş!

Selam! Ben Shun. k k
Geçenlerde Japonca hocam bana 'Shun'a benzeyen Japonca bir isim önerdi.

Aslında, abim de bana “Kimushun” diye Korece bir lakap takmıştı. 

Böylece Oguri Shun ile aynı isme sahip olduğum için çift taraflı bir kazanç sağlamış oldum. 




LA'ye geldim! 
Harika.


Burası bizim stüdyomuz. (Açıkçası buradaki makinenin ne olduğunu bile bilmiyorum) h


Stüdyoda yenmesi gereken yemek her zaman pizzadır~~  
Size tekrar yazacağım! 
Pyon!!



*Bu yazının tüm hakları turkishroyaltreasures.blogspot.com'a aittir. Blogtan çıkarılması veya alıntı yapılması yasaktır.*

Original: Ameblo
Eng Trans:SSRP
Çeviri: mcnbl

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates