Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

16 Ağustos 2016 Salı

[16.08.2016] RP Japan Blog Güncellemesi ~ Sooyoon

SELAM~!!


Selam! Ben Sooyoon. (Amerika'da olduğum için ismimi İngilizce olarak yazacağım. Hehe) 

Nasıl gidiyor? Ben RP'nin yeni albümü için Amerika'da çalışıyorum.
Ama haftasonunda 5 yıldır görmediğim yakın bir arkadaşım beni görmeye geldi ve birlikte daha önce yaşadığım yerlere gittik.




Banana Bay ismindeki Tai restoranında müthiş leziz yemekler yedim. Tavuk kızartması gerçekten lezizdi!!! 





Ah, ayrıca - Amerika'da Pokemon Go oynayabildiğimiz için, ben de denedim. LOL.
Hangi Pokemon'u yakaladım.. Lütfen tahmin etmeye çalışın! 

O zaman beni yeni şarkılar yazmak için elimden geleni yapacağım! Görüşürüz! Pyon~



*Bu yazının tüm hakları turkishroyaltreasures.blogspot.com'a aittir. Blogtan çıkarılması veya alıntı yapılması yasaktır.*

Original: Ameblo
Eng Trans:SSRP
Çeviri: mcnbl


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates