Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

10 Eylül 2014 Çarşamba

Royal Pirates Kore'nin Rock Band Temsilcisi Olmayı Düşlüyor



Onların muhteşem görünüşleri ve uzun boyları göz kamaştırıyor. Güldükleri zaman yaramaz birer çocuk gibi görünüyorlar ama konu albümlerine geldiğinde hepsi oldukça ciddileşiyor. Birlikte çok zaman geçirdikten sonra arkadaşlıkları ışıldıyor. Onlar üç üyeli rock band (James-Moon-Sooyoon) Royal Pirates.

Royal Pirates yakın zamanda mini albümleri Love Toxic ile geri döndü ve Seoul'deki Jonggu, Samil-daero yerleşkesinde Sports Hankook yakınlarında buluştuk. Yakışıklı gençler ve yetenekler bu ikisinin aynı anda olduğu genellikle görülmez ama bu grupta ikisi de var. Ayrıca onların idol görünümleri ilk bakışta göze çarpıyor. Görünüşleri hakkında övgüleri dinledikten sonra parlak bir gülüşle şunları söylüyorlar. "Hala böyle şeyleri duyduğumuzda utanıyoruz."

Royal Pirates için ikinci mini albümleri çok fazla anlam taşıyor çünkü bu albüm 26 Ağustos 2013'de yayınlanan çıkış albümleri Shout Out'tan tam bir yıl sonra yayınlandı. 

Moon: Çoktan bir yıl geçti. İlki ile bunu karşılaştırırsam çok fazla şey değiştiğini söyleyebilirim. Başlangıçta kalbimde büyük bir yükle başlamıştım ama şimdi eğlenceli bir hal aldı. Özgür hissediyorum. Müzik ve promosyonları göz önüne aldığımda iyiye giden çok şey var. Bu benim gelecek için heyecanlanmama sebebim. 

James: Zaman su gibi akıp geçiyor. Çok çalıştım ve çok fazla şey oldu. Çok mutluyum ve bu zaman zarfında çok şey öğrendim. Geçmişle karşılaştırdığımda bir şeylerin şimdi başladığını görebiliyorum. Şimdi çıkış yaptığımız zamanlardan çok daha fazla tutkuluyum. 

Çocukluklarında Amerika'ya yerleşen Moon (Kim Moonchul -Vokal, gitarist) ve Sooyoon'a (Kim Sooyoon -Baterist) kıyasla Amerika'da doğup büyümüş olan James (Lee Joohyun James -Bas gitarist) için çıkışlarının ilk yarısı çok zorlu geçti. Bundan yedi ay önce tek başına bir röportaj yapamayacağını itiraf etmişti. Muhabirler, yayın ekibi ve grup arkadaşları Korece'sinin daha iyi olması için ona sık sık yardım ediyordu. Şimdi kendisini özgüvenle ifade ediyor ve bu konu hakkında konuşuyor. 

James: Bilmediğim şeyleri sürekli üyelere soruyorum. Onlar bana sürekli yardım ettiği için ve benim bilmediğim şeyler giderek azaldığında Korecem daha iyiye gidiyor. Sürekli bir şeyler sormak rahatsız edici oluyor değil mi? Ama onlar bana bunu hiç hissettirmiyor ve her zaman rahatça bana açıklama yapıyor. Bu yüzden onlara minnettarım. (Gülüyor)

Tüm üyeler besteci, söz yazarı ayrıca yapımcılık becerilerine sahip. Albümdeki çoğu şarkı onların renklerini yansıtıyor.  Sooyoon'un bestelediği albüm çıkış parçası Love Toxic'in, lider vokalin Moon'un yazıp bestelediği Haru ve SBS'in Law of the City New York'da programında söylenen Seoul Hillybilly, bas gitarist James'in bestelediği ve Law of the Jungle Indiana Ocean'da söylenen Betting Everything son olarak da eski albümlerindeki You'nun İngilizce versiyonunu içeren albüm toplamda 5 şarkıdan oluşuyor. 

Sooyoon: Love Toxic uzun düşüneler sonunda yazılmış bir şarkı. Müziği sevdiğimiz için yapıyoruz bu yüzden halkın bize biraz daha ilgi göstermesini istiyoruz ama hayran kulübümüz hala küçük. İnsanların kendileriyle bağdaştıracakları bir şeyler yapmak istedim bu yüzden zorlanmadım. Bu şarkı size aşkı tattıracak. Performansta neşeli, basit ve heyecanlı soundları hissedebilirsiniz. Açıkçası şu an ki hayranlarımız bu şarkıyı duyduktan sonra tarzımızın değiştiğini düşünebilir. Herkesin dinleyebileceği şarkılarla bir albüm yapabilmek için çok çalıştık. Bunun yanında performanslarda daha çok band ögeleri eklemeyi planlıyoruz. 

Moon, Law of the City New York'da ve James Law of the Jungle Indiana Ocean'da eğlence programı deneyimleri yaşadılar. Varlıkları beklenenden daha muhteşem bir etki yarattı. Moon sahip olduğu kazanova aurası ile şehirdeki kızların kalplerini hoplatırken James, ormanda sıkı kaslarıyla göz kamaştırdı. 

Moon: Kişisel olarak asla unutamayacağım anılar kazandım. Böyle iyi insanlarla tanıştığım için çok mutluyum. New York'a gittikten sonra şarkı söylemeyi daha çok sevmeye başladım. Daha eğlenceli olmaya başladı. Çekimleri bitirip Kore'ye döndükten sonra yapmak istediğim ve pişman olduğum çok şey vardı ama düşündükçe bunların yanında çok mutlu anılar kazandım. Daha çıkış yapalı bir yıl bile olmamış birinin böyle bir şans elde etmesi kolay değildir bu yüzden bana bu imkanı verdikleri için minnettarım. 

James: Law of the Jungle ekibindeki herkes ölene kadar bir arada olacağımıza dair söz verdi. Orman gerçekten çok ıssız bir yer. Kendi yaşam mücadelemi verdiğim zamanlar oldu ve Korecem çok iyi olmadığı için ne olduğunu anlamadığım anlar yaşadım. İnternet ve telefon olmamasına rağmen özgüven kazandım. Açıkçası bu benim ilk eğlence programım olduğu için çok fazla endişem vardı ama Kim Byungman hyung bana çok yardım etti. Hala bana verdiği 'Kendin için kendi karakterini oluşturmalısın' öğüdünü aklımda tutuyorum. 

Moon Law of the City çekimlerinden döndüğünde Seoul Hillybilly şarkısını herkes duymuştu. Bir ay önce yayınlanan Seoul Hillybilly ile üyeler, Benpo köprüsünde başlayıp, Shinsadong Garosu-gil, Daehak-ro, Shincon ve Hongdae meydanında devam eden Seoul Busking konserlerini düzenledi. 

Sooyoon: Bu hayranlarla bire bir görüşüp daha yakın olmak için bir şanstı. Bir bandin çıkabileceği çok fazla sahne yok. Biz, eğer sahne yoksa kendi sahnemizi kendimiz yapmalıyız düşüncesiyle buna başladık. Özellikle Hongdae ve Daehak-ro'da çok fazla insan bizi izlemeye geldi. Çok eğlenceliydi gurur duydum.

Ama her şey onları tatmin etmiyordu. Sound sabit olmadığı için, sesleri ve enstrümanları net bir şekilde duyulamadı. Moon "Sokak konserlerinin en iyi tarafı bu bence" diyor ve gülerek ekliyordu. "Ayrıca en çekici yanı da bu"

Bir K-Rock band olan Royal Pirates, daha önce kimsenin yürümediği bir yolda ilerliyor. Ocak ayında yayınladıkları ilk mini albümleri Drawing the Line Şubat ayında Amerika'nın Dünya Billboard Listesine 8. sıradan girdi. Mart ayında yayınladıkları ilk Japonca albümleri Shout Out'da yayınlandığı günün ertesinde Tower Records Shibuya mağazalarında günlük listede 2. sıradan girerek uluslararası gücünü gösterdi. Ama onları suskunlaştıran tek şey Koreli hayranlar. Bu albümü özel yapan şey sıkı bir çalışmanın ürünü olması ayrıca Royal Pirates'ın kendi rengini ve popülerlik kazanma umutlarını taşıması.

Sooyoon: Bence bandler daha akıllı olmalı. Kendi müziklerinin en iyisi olmasını arzulayan birçok band var ama tanınmıyorlar. Ama dinleyicileri görmezden gelemezsiniz. Onlarla bir araya gelmek önemlidir. Bizim grubumuzun amacı hem ün kazanmak hem de müzikal yeteneklerimizi geliştirmek.

Moon: Siz müziğinizle gurur duyabilirsiniz ama insanların seveceği türde müzik yapmak da önemlidir. Asıl önemli olan insanların sevdiği şeyler benim de eğlenmemi sağlar. Dünya çapındaki Beatles dağılmalarına rağmen hala popülerliklerini sürdürüyor. Ben, bizim hem ünlü hem de kendi rengini yansıtan bir grup olacağımıza inanıyorum.

Sooyoon: Çok yakınlarda bir müzik yayını çekimine katıldık. Öncelerde 'çok fazla kişi' tamımımız 10 kişi civarlarıyken bu sefer gerçekten ÇOK fazla kişi gelmişti. Bizim için pankartlar hazılamışlardı. Çok fazla idol ve sanatçı vardı ve gerçekten gergindik ama hayranlarımızın bize tezahürat ettiğini gördüğümüzde tüm gerginliklerimizden, endişelerimizden kurtulduk.Gerçekten minnettarım. İnsanların bizi sadece dinledikleri zamandansa tanıyıp bize eşlik ettikleri zaman gerçekten büyük bir farkılık yaratıyor. 

Çıkışlarından bir yıl sonra Royal Pirates ikinci yıllarına girdi. Grubun amaçlarını sorduğumuzda James "Biz Kore'nin Rock Band temsilcileri olmayı istiyoruz" diye cevap verdi. 

Moon: Derler ki çok dahiler çok çalışan insanları yenemezler ve çok çalışan insanlar da kendilerini eğlendirebilen insanları geçemez. Açıkçası şimdiye kadar kendimi eğlendirdiğimi düşünmüyorum ama ileride daha çok eğlenip gerçek Royal Pirates'ı herkese göstermek istiyorum.

*Bu yazının tüm hakları turkishroyaltreasures.blogspot.com'a aittir. Blogdan yazı çıkarmak veya alıntı yapmak kesinlikle yasaktır!*

Kaynak: FYRP
Çeviri: unDineee

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates