Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

10 Eylül 2014 Çarşamba

[Video Çevirisi] Mwave ~ Royal Pirates Favori Chuseok Yemekleri (08.09.2014)


Videoyu izlemek için; tıklayınız.
-Merhaba biz Royal Pirates.
-Ben vokal Moon.
-Ben bateriden sorumlu Sooyoon.
-Ben bas gitardan sorumlu James.
-Biz üç üyeli bir rock bandiz. Çok kısa bir süre önce ikinci albümümüz Love Toxic'i yayınladık ve çıkış şarkımız olan Love Toxic'in tanıtımlarını yapıyoruz.
-Yakında Kore'nin bayramı Chuseok geliyor. James Chuseok'da ne yapacaksın?
-Moon'ların evine gideceğim.
-Bizim eve mi geleceksin?
-Moon'un ailesi ile yemek yiyeyeceğim.
-Sana gelebileceğini kim söyledi?
-Gelemez miyim?
-Yönetmenim sizin eve gelebilir miyim?
-Babam bir restoran işletiyor, hepiniz gelebilirsiniz.
-Sooyoon, sen ne yapacaksın?
-Muhtemelen ailemle biraraya gelirim ve güzel yemekler yerim.
-En sevdiğin Chuseok yemeği ne?
-Ben jeon (Kore pancake'i) ve pirinç keki seviyorum.
-Evet, sen jeon ve pirinç kekini es geçemezsin. Benim büyük annem her Chuseok'da galbi-jjim yapar.
-James senin yemek istediğin bir şey var mı?
-Ben biftek ve pirinç çorbası yemek istiyorum.
-Bunlar bizim restorantta satılan şeyler. Büyük ihtimalle bir araya gelip yemek yiyeceğiz. Bu ara programımız çok yoğun olduğu için belki biraz evde dinleniriz.
-Her şeyden çok kalbiniz ve sağlığınız önemli. Onları dinlendirmeniz gerekli. Umarız sağlığınızı ve kalbinizi dinlendirebildiğiniz bir Chuseok geçirirsiniz.
-James bir şeyler söylemek ister misin?
-Umarım hepiniz bu özel günün keyfini çıkarırsınız, güzel zaman geçirirsiniz. 
-Millet, teşekkür ederiz ve sizi seviyoruz, hoşçakalın.
-Sonsuza kadar mutlu Chuseoklar!


*Bu yazının tüm hakları turkishroyaltreasures.blogspot.com'a aittir. Blogdan yazı çıkarmak veya alıntı yapmak kesinlikle yasaktır!*

Kaynak:mwave
Çeviri: mcnbl

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates