Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

21 Mart 2014 Cuma

[24 Şubat-19 Mart] Sooyoon Sosyal Paylaşım Güncellemeleri


24 Şubat

[Çeviri] @sooyoonk: Olaf'ı seviyorum
[Original] @sooyoonk: I love Olaf pic.twitter.com/PuqJVvSPxP


24 Şubat

[Çeviri] @sooyoonk: En sevdiğim filmlerden biri, dört gözle bekliyorum!
[Original] @sooyoonk: One of my favorite movies たのしみです http://instagram.com/p/k1VhHhpXr_/


27 Şubat

[Çeviri] @sooyoonk: Takım elbise ve kravatlı olacağım. 
[Original] @sooyoonk: I'll be in my suit n tie pic.twitter.com/2ZxtKPVdBm


28 Şubat

[Çeviri] @sooyoonk: Bu c notası çalıyorum
[Original] @sooyoonk: Play that c chord pic.twitter.com/aAz8v37KbV



[Çeviri] @sooyoonk: Let it go 

Bazı uzaklıklar eğlencelidir
Her şeyin küçük görünmesini saplar
Ve bir kez beni kontrol eden korku
Bir daha beni ele alamayacak
Ne yapabileceğimi görme zamanı
Limitleri görüp ilerlemek için
Doğru yok, yanlış yok, benim için kural yok
Ben özgürüm
[Original] @sooyoonk:Let it go

It's funny how some distance
Makes everything seem small
And the fears that once controlled me
Can't get to me at all
It's time to see what I can do
To test the limits and break through
No right, no wrong, no rules for me,
I'm free



1 Mart

[Çeviri] @sooyoonk: Köpeklerimi özledim.
[Original] @sooyoonk: I miss my dogs pic.twitter.com/UFxwgOSbPW

Fotoğrafta yazanlar: Belki o sadece senin hayatının bir parçasıdır ama sen onun tüm yaşamısın

[Çeviri] @sooyoonk: #letitgo #frozen #royalpirates #sooyoon #drum http://durl.me/6nbmm5 
[Original] @sooyoonk: #letitgo #frozen #royalpirates #sooyoon #drum http://durl.me/6nbmm5


2 Mart

[Çeviri] @sooyoonk: #aşk
[Original] @sooyoonk: #love


3 Mart

[Çeviri] @sooyoonk: #köpek
[Original] @sooyoonk: #dog

Fotoğrafta yazanlar: 6 yaşında bir çocuğa göre köpeklerin amaçları

Veteriner olduğumda 10 yaşında Belker adlı bir İrlandalı av köpeğini tedavi etmek için çağırıldım. Köpeğin sahibi Ron eşi Lisa ve küçük çocukları Shane Belker'a çok bağlıydılar ve bir mucize bekliyorlardı. Belker'ı tedavi ettim ve kanserden ölmek üzere olduğunu gördüm. Aileye Balker için hiçbir şey yapamayacağımızı söyledim ve isterlerse yaşlı köpekler için uygulanan bir prosedür olarak evlerinde ötenazi yapabileceğimizi söyledim. Ron ve Lisa eğer 8 yaşındaki Shane için de uygunsa bunu yapabileceklerini söyledi. Shane'ın deneyimlerden bir şeyler öğrenebileceğini hissediyorlardı. Ertesi gün ben de boğazıda Balker'ın ailesinin söylediğine benzer bir boğaz ağrısı hissettim. Shane çok sakin görünüyordu ve yaşlı köpeği son ke okşuyordu ve ne yapacağımızı gerçekten anlayıp anlamadığını merak ettim. Birkaç dakika sonra Balker huzur dolu bir uykuya yattı. Küçük çocuk Balker'ın gidişini hiçbir zorluk ya da endişe olmadan kabullenmiş gibi görünüyordu. Balker'ın ölümünden sonra bir süre birlikte oturduk, hayvanların insanlardan daha kısa yaşadıkları üzücü gerçeği yüksek sesle dile getirdim. Shane sessizce dinledi ve konuşmaya başadı. "Neden böyle olduğunu biliyorum" Hepimiz korkuyla ona döndük. Ağzından dökülen diğer sözler beni şaşkına çevirdi. Daha önce hiç böyle rahatlatıcı bir açıklama duymamıştım. Dedi ki "İnsanlar doğarlar böylece nasıl iyi bir hayat yaşayacaklarını öğrenirler. Herkesi her an sevmek ve ya nazik olmak gibi, değil mi?" 6 yaşındaki çocuk devam etti. "Eh, köpekler bunu zaten biliyorlar. Bu yüzden uzun kalmalarına gerek yok"



4 Mart

[Çeviri] @sooyoonk: Ben mutlu bir çocuktum.
[Original] @sooyoonk: I was a happy kid pic.twitter.com/D7wFH5Vp1i

5 Mart

[Çeviri] @sooyoonk: "Royal Pirates" ㅋ @arirang_ASC @ericnamofficial @Kevinwoo91 @moonchul #afterschoolclub #royalpirates
[Original] @sooyoonk: "Royal Pirates"ㅋㅋ @arirang_ASC @ericnamofficial @Kevinwoo91 @moonchul #afterschoolclub #royalpirates



6 Mart

[Çeviri] @sooyoonk: Japonca çalışmak ilgi çekici haha ama zor. (Trans: FYRP)
[Original] @sooyoonk: にほんごの べんきょうわ おもしろいですㅎㅎ でも むずかしいね。 http://instagram.com/p/lMIL93pXkI/


7 Mart

[Çeviri] @sooyoonk: Nam nam #kalp
[Original] @sooyoonk:냠냠 #hearts http://instagram.com/p/lOjuhUJXpL/

8 Mart

[Çeviri] 
@sooyoonk: #royalpirates #hongdae #live (Video için linke tıklayın)
[Original] @sooyoonk: #royalpirates #hongdae #live  

[Çeviri] @sooyoonk: Ha... Üzgünüm ve sizi seviyorum (Trans: FYRP)
[Original] @sooyoonk: 하...미안하다 사랑한다ㅠ


9 Mart

[Çeviri] 
@sooyoonk:  #cosmopolitan #royalpirates
[Original] @sooyoonk: #cosmopolitan #royalpirates instagram.com/p/lSAuFyJXrY/



[Çeviri] 
@sooyoonk:  Kukuleta
[Original] @sooyoonk:훗 pic.twitter.com/A5OSXVWlak


11 Mart

[Çeviri] 
@sooyoonk:  Biraz ister misiniz?
[Original] @sooyoonk: Want some? たべたいですか 냠냠 http://instagram.com/p/lZOowdpXhp/


12 Mart

[Çeviri] 
@sooyoonk: Heh
[Original] @sooyoonk:Heh~ pic.twitter.com/kryEcRN7He

[Çeviri] @sooyoonk: @arirang_ASC @jamesjoohyunlee @ericnamofficial @Kevinwoo91 sizinle görüşmek her zaman çok güzel çocuklar!
[Original] @sooyoonk: @arirang_ASC @jamesjoohyunlee @ericnamofficial @Kevinwoo91 always good to see you guys!


14 Mart

[Çeviri] 
@sooyoonk: Sunucu SY @arirang_ASC
[Original] @sooyoonk: MCSy @arirang_ASC pic.twitter.com/fYzhzQ4e3t


15 Mart

[Çeviri] 
@sooyoonk: Köpekleri seviyorum!!!
[Original] @sooyoonk: I love dogs!!! pic.twitter.com/CSevvdmVZh


16 Mart

[Çeviri] 
@sooyoonk: #outlab #fashion
[Original] @sooyoonk: #outlab #fashion http://instagram.com/p/lmH58PJXs_/ 

18 Mart

[Çeviri] 
@sooyoonk: #baterileri kurmak #tama #zildan (Video için linke tıklayınız)
[Original] @sooyoonk: Setting up #drums #tama #zildjian 


19 Mart

[Çeviri] 
@sooyoonk: Gelin! 
[Original] @sooyoonk: Come!

*Bu yazının tüm hakları turkishroyaltreasure.blogspot.com'a aittir. Siteden çıkartılması veya alıntı yapılması kesinlikle yasaktır!*

Çeviri: unDineee

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates