Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

8 Mart 2014 Cumartesi

[Video Çeviri] RP TV 6. Bölüm



Yer: SBS İnkigayo
Moon: Lütfen bugün beni tamamen seksi yapın.
Moon hyung kahkahalarla karşılaşıyor.
Dürüst olmak gerekirse bence de çok komik.
Soru: Moon'un seksi olduğunu düşünüyor musun?
Moon: Ben mi? Sen öyle söyleyebilirsin. Ben gerçekten bilmiyorum. Hmm?
 Gerçekten mi?
Moon: Hayır.
Moon boğazını rahatlatıyor.
James: İyi yapıyorsun.
James de onu takip ediyor.
Bununla birlikte bekleme odasında iki ördek doğuyor~
James: James Show
Moon ile ördek oyununu bırakıp kendi oyununa dönen James
A.Merhaba~? 
B.Merhaba!
A.Öncelikle lütfen kendinizi tanıtır mısınız~
B.Merhaba! Ben James Lee
A.Nereden geliyorsunuz?
B.Nonyeondong'dan geliyorum. Nonyeondong.
A.Şu an neredesiniz?
B. Şimdi İnkigayo'dayız. SBS'de. Hangi şehir olduğunu bilmiyorum ama~ Burası çok soğuk.
A.Mutlu musunuz?
B.Bilmiyorum~Açıkçası~ Dürüst olmak gerekirse...Söylemeli miyim?
Korece konuşamamaktan bıktım, ölebilirim. Gerçekten.
Ama hayranlarımızla gerçekten buluşmak istiyorum.
Hayranlarımız, lütfen bizi bekleyin.
A.Ama ben hayranlarınıza söylemek istediğiniz bir şey var mı diye sormamıştım.
B. Aah.. Özür dilerim.
Söylediğim şeyi bile bilmiyorum.
Korece'm iyi olmadığı için gerçekten üzgünüm.
Daha çok çalışacağım.
Hayranlarımız lütfen bana biraz Korece öğretin.
Bedava.. hahaha. Şaka yapıyorum.
Sooyoon: Bugün bizi desteklemeye gelen hayranlarımız için, 
showdan sonra sürpriz bir buluşma hazırladık~
Bu.. Bugün hava çok soğuk olduğu için..
Sıcak paketler hazırladık.
Paketleri imzalıyor.
Hayranlarımız kalplerimiz gibi.. O yüzden..
Onlara bir kalp vermem gerek. Hahah.
Moon: Bu sıcak paketler sonsuza kadar sıcak tutsa harika olurdu.
Bu sıcak paketler gibi herkes bizi sonsuza dek severse bu gerçekten müthiş olur.
Sooyoon: Lütfen bizi görmeye gelin.
Başlangıçta seksi Moon.
Sonra!!
Uyuklayan Moon harekete geçiyor.
Neden Moon hyung böyle.... Korkutucu ㅠㅠ
Ama bir taraftan da sevimli
Yeah!!
Soru: Az önce ne yapıyordun?
Moon:İnkigayo yayına gidiyoruz, bu yüzden boğazımı rahatlatıyorum (sesimi açıyorum)
Soru: Pek çok Koreli hayran kazandınız, nasıl hissediyorsun?
Moon: Aslında programlarda sadece yabancı hayranlarımız var ama şimdi Koreli hayranlar yavaş yavaş programlarımıza ilgi gösteriyorlar.
Şaşkınım ve aynı zamanda müteşekkirim~
Soru: Sürpriz hayran buluşması için bir şeyler söyler misin?
Sooyoon: Gerçekten gerginim, hayranlarımızla hemen buluşmak istiyorum. 
Önceden onlarla buluşma şansım olmamıştı. Hava da soğuk.
Bu yüzden hemen onlara sıcak paketleri vermek istiyorum.
Lütfen birazcık daha bekleyin.
James: Beklenti içerisindeyim.. ben..
Bye!
Royal Pirates'ın Sürpriz Etkinliği
Royal Pirates hayranlarla buluşuyor.
Üşümüş gibi görünen hayranlarla el ele tutuşuyorlar.
Hala üşüyorlar, RP onlara sıcak paketleri dağıtıyor.
Sooyoon yan taraftaki hayranları da unutmuyor.
Merhaba!
Uzun boyunu kullanan James, arka tarafta kalan hayranlara ulaşıyor.
Tut bunu!
Bizleri bu soğuk havada beklediniz,
Çok teşekkür ederiz, sizleri seviyoruz!
Etkinlik kısa sürdüğü için üzgün olan Royal Pirates, tek tek herkesle vedalaşıyor.
Bye!
Moon: Bugün hayranlarımız için sıcak paketler ve kısa bir buluşma hazırladık.
Umarım herkes sıcak bir şekilde evine gider~
Bakalım Sooyoon ve James neler söyleyecekler?
Sooyoon: Bugünkü etkinlik çok kısaydı, o yüzden üzgünüm.
Yeterince sıcak paketimiz yoktu. Herkese veremedik ㅠㅠ
Üzgünüz.. Bir sonrakine daha çok hazırlayacağız.
Tekrar görüşmek üzere!
'Bunu' gösteriyor.
James: Bunu bize verdiğiniz için çok teşekkürler.
Enerjiye ihtiyacım vardı.
En iyisi!
James: Şimdi bunu yiyeceğim.
Moon: Kanıtla! Şimdi ye hemen.
Yee!
James: Immm.
Sooyoon: Güzel görünüyor. Bana da ver..
Bir tane ye..
Lezzetli bir şekilde yiyor.
Sooyoon: Teşekkürler!
James: Çok teşekkür ederim!
Moon: Teşekkürler!




*Bu yazının tüm hakları turkishroyaltreasures.blogspot.com'a aittir! Blogdan yazı çıkarmak veya alıntı yapmak kesinlikle yasaktır!*

Çeviri: mcnbl
Eng trans: Ann Mao @fyrp

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates