Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

18 Ocak 2014 Cumartesi

[Video Çeviri] Royal Pirates~ THE SHOW Canlı Sohbet [14.01.2014]



M: Merhaba~Merhaba bu kez Drawing The Line ile çıkışımızı yaptık, bu yüzden... Lütfen çokça dinleyin!
J: Lütfen çok dinleyin! Lütfen bizi destekleyin!
M: "Yakışıklı oppalar, sizi seviyorum!" Biz de seni seviyoruz! Teşekkürler!
S: Teşekkürler!
J: Sizi seviyorum millet!

**

M: Bizden aegyo'muzu göstermemizi istiyorlar. (sevimli davranışlar)
J: Aegyo?
M: Sen başlamalısın. Onlara aegyo yap.
J: Nasıl bir aegyo?
M: Bilmiyorum.
J: Aegyo ne demek gerçekten bilmiyorum.
M: Ah.. James gerçekten aegyo'nun ne olduğunu bilmiyor...
J: Lütfen bana açıklayın.
M: Lütfen bize ne tür bir aegyo istediğinizi detaylı bir şekilde açıklayın... "Sadece???"
J: Kendiliğinden ortaya çıkmıyor. Moonchul, sen neden yapmıyorsun? Bize göster.
S: Gwiyomi şarkısı, Gwiyomi şarkısı.
M: Hayır. Sen yap. Dene.
S: 1+1--
M: Buing buing.

**

M: Lütfen bizi tercih etmeyi düşünün. Mini albümümüz...?
S: Yarın.
M: Yarın yayınlanacak, 15'inde. Lütfen bol bol dinleyin ve Drawing the Line'ı sevin.
M: Az sonra yayına çıkacağız, lütfen hatta kalın. Teşekkürler!
J: Teşekkürler
M: Gidiyor muyuz?

**

M: Gwiyomi. Ah gwiyomi şarkısı. "Kraliyetten Biri" kkk
J: "Kraliyetten Biri"...kkk
M: Evet, biz yeniyiz. (James'e) Bir şeyler söyle.
J: Anne, seni seviyorum.

**

M: Gitarlar pahalı.
M: Benim gitarım.. ne kadar.. 3 milyon won kadar eder..

M: Biz Royal Pirates adındaki yeni band'iz.

S: Kaç yaşındasın?
M: Hmm? Oh..Bu bir sır. Ben yaşlıyım.
S: Kiminle yakınsın?
J: Merhaba.
M: Kim.. Hangimiz?
S: Şirketimiz.. Daniel Henney.
M: Biz Daniel Henney'in şirketi Apple of the Eye'a bağlı bir band'iz.
S: Çok fazla zaman kalmadı.

**
M: Nasıl gidiyor çocuklar, biz Royal Pirates.
J: İngilizce konuşurken daha rahat hissediyorum.
M: Eğer istiyorsan İngilizce konuşabilirsin.
J: Nasıl gidiyor çocuklar? Nerelerden izliyorsunuz ? Soru işareti. (Korece tekrar ediyor.)

M: Benim adım Moon.
J: Ben James.
M: Ve
S: Sooyoon.

**
M: Biz Daniel Hyung ile yakınız.
J: Oh çok iyi.
S: Çok fazla zaman kalmadı.
M: "Sarı saçlarınla çok havalı gözüküyorsun"
S: "Sarı saç"
M: Lütfen THE SHOW'u seyredin.


*Bu yazının tüm hakları turkishroyaltreasures.blogspot.com'a aittir! Blogdan yazı çıkarmak veya alıntı yapmak kesinlikle yasaktır!*

Kaynak/Source: FYRP
Vid. cr.: dal2kstep
Çeviri: mcnbl


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates