Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

16 Ocak 2016 Cumartesi

M-Gigs | RP'nin 3.3 Albümünü Hazırlarken Dinlediği Şarkılar



[İsimlerine tıklayarak şarkıları dinleyebilirsiniz^^]

Moon Kim (문 킴)

1. The weekend - earned it  

Seksi bir havasının olmasının yanı sıra aranjman ve melodisinin çok şık olmasını seviyorum. Bir gün denemek istediğim bir şarkı tarzı

2. 30 seconds to mars - kings and queens 

3 üyeli bir rock band'i oldukları için uzun zamandır takipte olduğum bir band. Jared Leto'nun karizması özellikle derin bir etki yaratıyor.

3. Cutting Crew - Died in your arms 

Yapımcımız Jae hyung bu şarkıyı sevdiğini söyleyince bir dinlemek istemiştim. 80'lerin güçlü hissiyle birlikte üzerimde derin bir etki bıraktı.

4. The killers - Mr. Brightside 

Parlak ve enerji dolu bir şarkı, dinlerken modumu yükseltiyor.

5. Muse - the handler 

Muse'un son zamanlardaki çıkış şarkısı ve Absolution albümünün etkisinin hissini taşıyor. Güzel gitar riftiyle iyi ve heyecan verici bir şarkı.

****

EXSY  (액시)

1. M83 - Wait 

Bence M83 elektronik sound ile akustik gitar ve bateriyi çok iyi harmanlayan bir sanatçı. Onlar harika bir denge kurmuş bir takım. Eğer uyumadan önce onları dinlerseniz o puslu soundları sizi deliksiz bir uykuya sürükleyecektir.

2. The weeknd - Wicked games 

Bu şarkıyı çok uzun zamandır dinliyorum, genellikle minör akorunda çalınıyor. Şarkının kasvetli atmosferi benim hislerimle örtüşüyor.

3. David Guetta - She Wolf 

İlk kez UMF'de canlı dinlemiştim. Ve o zamandan beri çok sevdiğim için sürekli dinlerim.

4. Mute Math - You are Mine 

Birkaç sene önce ilk duyduğumda bateri performansının çok iyi olmasından dolayı araştırıp bulduğum bir şarkı. Son zamanlarda yine hatırladım ve tekrar dinledim. Eskisi gibi yine çok sevdim.

5. Mr. Children - Hero 

Sözleri gerçekten çok etkileyici ve canlı performans videosunu izlediğimde vokalin ağlamaya başladığını görmüştüm. Onu gördüğüm an bir gün ben de böyle içten bir şarkı yazabilirsem ne güzel olur diye düşünmüştüm.

***

James Lee  (제임스 리) 

1. Noel - If, By Chance

Hastanedeyken bu şarkıyı dinleyip aşık oldum. Melodisi gerçekten acı-tatlı bir sound, bu şekilde aklımda kalan bir şarkı oldu.

2. The weeknd - Can't Feel My Face 

Bu şarkı aşırı derecede seksi bir his alıyorum, şık melodisi ve vokallerinin Michael Jackson'a benzeyişi dolayısıyla çok sevdiğim bir şarkı.

3. Drake - Started From The Bottom 

Bu şarkıyı da uzun zamandır seviyorum fakat,  yapımcımız Jae ile bu albüm üzerinde çalışırken, bu sanatçının şirketiyle daha önce çalıştığını öğrendim. Şarkıyı hatırladım ve tekrar dinlediğim bir şarkı haline geldi. 

4. Refused - New Noise 

Her zaman çok sevdiğim ve ne zaman şarkılar üzerinde çalışmaya başlasam dinlediğim bir şarkı. Çok içten ve çarpıcı hisleri yansıttığı için bana güç veren şarkılardandır. 

5. Sultan of the disco – SQ 

2015 Ocak'ında Sultan Hyung ile birlikte Amerika'ya gitmiştim. Birlikteyken bu şarkının yapım sürecini görme imkanım oldu. Şarkı çok keyifli bir ortamda oluşturuldu ve sık sık dinlediğim bir şarkı oldu.

*Bu yazının tüm hakları turkishroyaltreasures.blogspot.com.tr'ye aittir. Siteden yazı çıkarmak veya alıntı yapmak kesinlikle yasaktır!*

Source: mnet
Trans:setsailroyalpirates
Çeviri: mcnbl






0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates