Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

10 Ocak 2016 Pazar

[Video Çeviri /Röportaj] ETN CHART FOLIO


Video için, tıklayınız

Başlangıçta 1 yıl 4 ay boyunca yaşadıkları, Run Away, değişiklikler ve konser planları hakkında konuşuluyor.. Sadece daha önce konuşulmamış kısımları çevirdik^^

Sunucu: Eğer tekrar bass gitar çalabilsen, ona dönmek ister miydin?
J: Evet, ama klavyeden de vazgeçmek istemiyorum. Yani eğer bir gün tekrar bass gitar çalabilirsem iki enstrümanı birden çalmak isterim.
Sunucu: O zaman hepsini birden yapabilirsin; bass gitar, klavye, programlama...
J: Evet doğru.
M: Bence bu bizim performanslarımızı daha ilgi çekici kılardı.

Sunucu: Eğer küçük kız kardeşiniz olsaydı, hangi üye ile tanışmasını İSTEMEZDİNİZ?
J: O kişi Moon Kim olurdu.
M: Niye? Niye??
J: Bir erkek olarak mı...? (Soruyu doğru duyup duymadığını kontrol edip, Moon Kim'i seçtiğini bir kez daha onaylıyor.) Vokal olarak Moon çok ünlü, kız kardeşimin kıskanmasını istemezdim. Benim kız kardeşim ve kızım gibi onu çok seviyorum. (Bu yüzden onu böyle bir durum içerisine sokmazdım)
Sunucu: Tam bir abi zihniyeti!
J: Yani.. Moon sadece... uzak dur. Hahaha Şaka yapıyorum.
M: Hayır, bu doğru.
Sunucu: O zaman Moon kız kardeşini hangi üye ile tanıştırmak istemezdi?
M: Ben de kendimi seçerdim.
Sunucu: Gerçekten mi? Neden?
M: Bugünlerde çok yoğunum.. Ona iyi bir şekilde göz kulak olamazdım.
Sunucu: Diğer üyeler de çok yoğun, onlar kız kardeşine iyi bakabilirler mi?
M: -Gergin bir şekilde gülüyor-
J: Evet!
Sunucu: İyi iş! Sen ne dersin Sooyoon?
S: İyi ki bir kız kardeşim yok.
Sunucu: Hayır, eğer olsaydı?!
S: Sadece kız kardeşim yok derdim!

*Bu yazının tüm hakları turkishroyaltreasures.blogspot.com.tr'ye aittir. Siteden yazı çıkarmak veya alıntı yapmak kesinlikle yasaktır!*

Source: ETN
Transsetsailroyalpirates
Çeviri: mcnbl


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates