Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

25 Şubat 2014 Salı

(140124) K-POPULAR Radyo Yayını Anektotları


Radyo yayının ses kaydını buradan dinleyebilirsiniz;




M: Aslında ben ve Sooyoon bir kilisede tanıştık. 13 müydük? Yaklaşık olarak 13 yaşlarındaydık.
S: Kiliseye gitmiştim ve ilk gördüğüm bateriydi. Sonra sadece kendi kendime düşündüm-
DJ: "Ona vurmak istiyorum."
S: Aslında Moon da bateri çalıyordu.Bu yüzden biz rakip gibiydik.


Moon son zamanlarda çok lanetlendi. (Infinite Myungsoo olayı yüzünden). Bir söz vardır "Çok lanetlenirsen uzun süre yaşarsın.)

J ve S: Moon hiç ölmeyecek. O ölümsüz.

(Hepsi zamanında uzun saç kullanmış.)
Üyeler: Hepimizin saçları uzundu. Tıpkı kapıcılara benziyorduk.
DJ: Ve... Siz beyler, bizler için akustik versiyonu çalmayı önerdiniz.
Üyeler: Öyle bir şey yaptık mı?

(Drawing The Line çaldılar)

DJ: Bir mağazaya gidip Sooyoon'a bir bateri seti almak istiyorum. Şu an çok sıkılmış gibi duruyor. Eğer istiyorsan masaya vurabilirsin, sana kalemimi veririm.

(Albümden You parçası çaldı)

DJ: (Hayranın mesajını okuyor) "Çocuklar siz harikasınız!"
J: Katılıyorum...

DJ: Eğer yarından itibaren hayatınızın sonuna kadar tek bir yemek yemeniz gerekse hangi yemeği tercih edersiniz?
M: Benim için kolay... Tonkatsu (Etli bir Japon yemeği).
DJ: Tavuk, biftek veya balık?
M: Biftek tonkatsu.
DJ: Her gün mü?
S: Moon'u her gün bunu yerken görmüştüm.
...
J: Bence yumurta.
S: Sushi.

DJ: "Geleceğe mi geçmişe mi yolculuk yapmak istersiniz?"
S: Geçmişe. Daha fazla yaşamak için. Daha uzun.
M: Geçmişe. 60'lara.
J: Muhtemelen ben de geçmişe gitmek isterdim. Anne ve babamın çocukken nasıl olduğunu görmek isterdim.

DJ: "Eğer bir grup olmasaydınız ne yapmak isterdiniz?"
J: Ben çoktan kendi yolumda ilerlerdim. Medya basın dersleri vermek isterdim. Bu yüzden yüksek öğrenim görürdüm.
M: Psikiyatrist olmak isterdim. İnsanları dinlemeyi seviyorum.
S: Mühendislikte uzmanlaşırdım. Ve ben... sadece müzik yapmayı düşünüyorum, bu yüzden belki prodüktörlük? Ya da müzikle ilgili herhangi bir şey.

(Singapur'da bir hayran onlara çarptı. Onları görünce şok oldu ve heyecanlandı, bu yüzden koşarak uzaklaştı.)
J: Onu takip etmem gerekirdi.

(Moon Bumkey'den Crazy Love'ı söyledi.)

DJ: Öncelikle bu harikaydı! Teşekkürler L! Ah, yani demek istediğim Moon...

DJ: "Bir ilişkide tarz olarak sevimli erkek misiniz yoksa kötü çocuk mu? Ve de ideal tipiniz nedir?"
S: Bence 20 yaşımdayken bunu yapardım. Fazlasıyla ama fazlasıyla sevimliyim. Bazen bir çocuk gibiyim. Olgun kızlardan hoşlanıyorum.
M: Bence ben kötüyüm. Başlangıçta, bence onlar (kızlar) kötü çocuk olduğumu düşünüyor ama daha sonra kibar oluyorum. Kadınsı kızlarda hoşlanıyorum. Kadınsı giyinen ve kadınsı davranan. Çok dindar değil. Koruyabileceğim bir kız istiyorum.
J: Kötü çocuk değilim. Daha önce de söylediğim gibi, ben çok sevimli bir erkeğim.
DJ: Kollarınla kalp yapar mısın?
J: Yaparım. ("Awww!", "Aegyo~!" şeklinde tepkiler verildi.) "Şirin" kelimesini duymak istemiyorum.
DJ: Bu çok tatlı. Ama seksi bir yüz ifadesi ve hoş bir vücutla birlikte geldiği için sorun değil.
J: Çok zeki, neşeli kızlardan hoşlanırım. Sanırım... Şirin ve seksi.
DJ: Böyle kızlar yok! İşte hepinizin yalnız olmasının sebebi...

DJ: "Kore'ye taşındığınızda en zorlandığınız şey neydi?"
J: Çeşitliliğin olmaması. Kore'deki eğitimde çocukların belirli bir alanda ilerlemesini beklemek beni rahatsız ediyor.
S: Bence... Sadece... İklim.
DJ: Çok romantik. Karın ilk kez yağdığı zaman kar meleği yapmak... Üç erkek... Tek başına... Sokağın ortasında...
J: Bence ben çok şanslıyım. Çünkü iki kültürü ve iki dili de bilen üyelerim var. Başlarda çok yalnızdım. Restoranttan nasıl sipariş vereceğimi bilmiyordum. Bu yüzden her gün yumurta yiyordum. 

DJ: "Grupla beraber gelecekteki planlarınız?"
--> Sanırım yakında Japonya'ya gideceğiz. Umarım. Kesin değil...
J: Bu sene yapabildiğimiz kadar müzik yapmak istiyoruz. Sürekli (şarkı) yazıyoruz, tonlarca şarkımız var, bu yüzden bir kez bunları söylemek, yapabildiğimiz kadar çok tur yapmak istiyoruz.

DJ: "Çalışmak istediğiniz sanatçı var mı?"
M: Aslında AOA ile birlikte promosyon yaptık... (Birçok isim söylenmiş ama kaçırılmış)

Hayranlara:
J: Teşekkürler millet. Sizi çok seviyoruz. Ve biz sadece... Bu kadar vefalı olduğunuz için minnettarız. Ve yeni kişilerle (hayranlar), tanıştığımıza memnun oldum.
S: Teşekkürler millet. James, söylemek istediğim her şeyi çok güzel söyledi. Sizi seviyoruz ve bizimle sabredip bizi desteklediğiniz için çok teşekkür ederiz.
M: Kore'deki çıkışımıza kadar bizi beklediğiniz için teşekkürler. Yeni hayranlarımıza teşekkür ediyoruz ve sizi seviyoruz.

*Bu yazının tüm hakları turkishroyaltreasure.blogspot.com'a aittir. Blogdan yazı çıkarmak veya alıntı yapmak kesinlikle yasaktır!*

Kaynak/Source: FYRP
Video cr.: the royal voyage
Çeviri: Yoon Yoo Mi

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates