Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

18 Şubat 2014 Salı

James Fan Cafe Mesajı


Merhaba, ben James!


Umarım hepiniz Lunar yeni yılda iyi vakit geçiriyorsunuzdur. Ben McDonalds'da ekstra bulgogi burger yiyerek ve en yakın arkadaşımla oyun odasında starcraft oynadım. Büyük bir bilgisayar oyunu hayranı değilim ama onunda gitmem için beni ikna etti.



Korece konuşurken biraz utanıyorum ama hayranlarımıza minnettarım bu yüzden en azından bir kez denemeliyim! Lütfen sağlık olun ve kalın giyinin. Biraz hasta hissediyordum ama savaşıyorum ve kazanıyorum!



Lunar yeni yılınız kutlu olsun! 2014'ü bizim yılımız yapalım! Çok çalışacağımı biliyorum, sizi seviyorum millet!


*Bu yazının tüm hakları turkishroyaltreasures.blogspot.com'a aittir. Blogdan çıkarılması veya alıntı yapılması kesinlikle yasaktır!*


Kaynak: fyrp

Çeviri: unDineee

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates