Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

17 Şubat 2014 Pazartesi

Sooyoon Fan Cafe Mesajı



Merhaba, ben Sooyoon ^^ 



Bugün yayınımız yoktu bu yüzden üyelerle prova yapıp erkenden yurda döndüm. Uzun zaman sonra tekrar kar yağıyor, herkes iyi mi merak ediyorum. Soğuk algınlığına ve karlı yollara dikkat edin.(Ç.N/ İkinci kısım bakış açınız Royal Pirates'dan uzaklaşmasın şeklinde de okunabilir) 



2014'e Royal Pirates'ın ilk mini albümüyle başladık ve hiç olmadığım kadar gururlu ve sevinçliyim. Bu promosyon sayesinde yeni insanlar tanıyorum ve eski yüzlerle karşılaşıyorum bu yüzden hergün çok eğlenceli geçiyor ve ok heyecanlıyım. Çok utangaç ve içine kapanık biri olduğum için sizi gördüğümde duygularımı ifade edemiyorum ama öyle de olsa bunun üzerinde çalışıyorum.




İlk imza günümüze gelen, Serosu canlı yayınımız izlemeye gelenler ve yayın istasyonunda bizi izlemeye gelip diğer tüm idol grupların hayranları arasında bize tezahürat eden (sahneden bile sesinizi duyabiliyordum ^^), son katıldığımız radyo istasyonuna bizim için atıştırmalık gönderen herkese minnettarım. Ayrıca bizi online olarak destekleyen henüz görmediğim birçok yerli ve yabancı hayran kazandık. Müziğe ilk başladığımda eninde sonunda bana inanan ve müziğimi seven biri çıkacağını düşünüyordum. Bu yüzden vazgeçmedim ve şimdi de birçok insan tarafından seviliyorum. Müziğe olan tutkumun yaşadığını hissediyorum. Bu mutluluk verici!



Hala eksiklerim ve gidecek çok yolum var ama elimden gelenin en iyisini yapmaya hazırım. Bu yüzden bir gün gelecek ve herkes tarafından tanınabileceğim. Çıkışımız için Kore'de geçirdiğimiz süre de ilk albümümüzün yayınlandığı zamanlarda çok zor ve zahmetli dönemlerdi. Ama inanıyorum ki hazırlık süreci kolay olmasa da çok daha güzel günler Royal Pirates'ı bekliyor. Sizlere daha iyi müzik ve daha parlak bir görünüş sunmak için elimden geleni yapacağım. Umarım benim ve Royal Pirates'ın müziği herkese zevk ve mutluluk verir.



-Sevgilerle Sooyoon-



*Bu yazının tüm hakları turkishroyaltreasures.blogspot.com'a aittir. Blogdan çıkarılması veya alıntı yapılması kesinlikle yasaktır!*



Kaynak: fyrp

Çeviri: unDineee

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates