Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

18 Şubat 2014 Salı

Drawing The Line'da Moon'un Teşekkürler Bölümü



Öncelikle ailem, her zaman beni korumak isteyen biricik anneciğim umarım  her zaman sağlıklı ve mutlu olursun ve seni iyi dinlemediğim için özür dilerim. Beni hep seven, her zaman bana inana ve öğütler veren babama teşekkürler, seni seviyorum baba. Beni çok ama çok seven büyükanneme, her zaman sağlıklı kal seni çok seviyorum!

Anne, bana size söz veriyorum iyi bir evlat olacağım ve sizi rahat ettireceğim. Küçük kız kardeşim Haeun, yanakların dolgunlaşmış olsa bile benim için sadece çok sevimli görünüyorlar. Biliyorum Kore'ye alışmakta zorlanıyorsun ama iyi olacağına inanıyorum. Seni seviyorum~ Teyzem ve eniştem, Jueon nuna, Heejoo, amcalarım ve halam sizleri sık sık ziyaret edemediğim için özür dilerim. Her zaman uzakta bile olsanız beni desteklediğiniz için teşekkürler. Söz veriyorum gelecek yıl sizi daha çok ziyaret edeceğim!

Apple of The Eye ailesi ve arkadaşlar her zaman bize göz kulak olan temsilci Maria, bizim yüzümüzden Heeryoung ile vakit geçirmeyen Ester nuna, temsilci Park, kankam Taesong hyung, Yongshin hyung, Insue hyung, Jae Yi hyung, Martin hyung, efsane Kenny hyung, Daniel hyung, Kim Hong Tak usta, Junghwa nuna, Challi Yoon, yönetmen Park Jin, bölüm şefi Na, Minha nuna, bölüm şefi Kim, Giyoon hyung, Jimmy, Ana, Suyeon, Eunkyung nuna ve Universal Music ailesi! Bizimle zorluklara katlandığınız için teşekkürler. Daha iyi bir insan olmam için bana yardım eden herkes, yönetmen Kang Seonhee, Jaehyun hyung, Chae Imkyung , öğretmen Yang, Beom Jun hyung, Misuk nuna, Julia, Bill Haller, Dave Stroud, Marcelo, Heekwang hyung, Geunyong hyung, Scott Sean, Taemin hyung, Ara, Yeonjoo, SongHee, stilist H- sizleri hayal kırıklığına uğratmayacağım. Hepinizi seviyorum!!

Ayrıca James'in ve Sooyoon'un ailelerine minnettarım! Ve her zaman Royal Pirates'ı destekleyen arkadaşlarıma,Suhwan hyung, Shin Sae Eun, Austin, Yong Joon, Park Haeun, Tae Eung, Jessica, Amanda, Marie, Jeongwon, Joyeon, Daseom, Alan, Mizy, Pyung Kang hyung, Pyung An Yi, Minkyu, Leone, Michael, Anna nuna ve Jena'ta teşekkürler! Hepinizi çok özledim. Ve tabi ki en iyi arkadaşlarım, grup üyelerim, tıpkı kardeşlerim gibi olan James ve Sooyoon gelecekte zor da olsa hep birlikte eğlenceli bir yolda yürüyelim! Fighting! Son olarak şu an cennette olan ağabeyim Moonchan, Yonghyuk ve Dongeun hepinizi çok özledim. Sizi asla unutmayacağım. Sizi seviyorum. Allah'ım buraya gelmeme izin verdiğin bana dayanma gücü verdiğin için şükürler olsun.

*Bu yazının tüm hakları turkishroyaltreasures.blogspot.com'a aittir. Blogdan çıkarılması veya alıntı yapılması kesinlikle yasaktır!*

Kaynak:The Royal Voyage
Çeviri: unDineee

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates