Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

16 Şubat 2014 Pazar

[Video Çeviri] RP TV 2. Bölüm




0:18 

Hepsi: Merhaba biz Royal Pirates'ız.
Moon: Bugün Drawing The Line klibini çekmek için geldik. Bugün çekimde eğlenmeye çalışmak istiyoruz.Bugün bizim için ne hazırladın Sooyoon~shi?
Sooyoon: Peki, çekim eğlenceli ve~ hava bugün soğuk gibi görünüyor bu yüzden insanlar çok çalışmak zorunda kalacak gibi görünüyor. Bir an önce çekim yapmak ve erkenden bitirmek istiyorum. Böylece herkes evine gidebilir. Elimden gelenin en iyisini yapacağım.
James: Ben de elimden gelenin en iyisini yapacağım ve çok çalışacağım.
Moon: Fighting!

1:24

Soru: Çekimler nasıl gidiyor?
Moon: Eğlenceli. Başta gergindim ama şimdi eğlenceli olduğunu düşünüyorum.
*James yönetmenin söylediklerini odaklanmış*
Soru: Çekimdeyken hiç sorun oldu mu?
James: Hayır, ama biraz daha doğal olabilseydim daha iyi olurdu.
Moon: Sen normalde de doğal değilsin!
James: Evet, doğal değilim. Ben sadece... garip biriyim...

2:03

*Ona bak*
*Bu hyungların derdi ne?*
Moon: Merhaba.
Soru: Klibin konsepti ne?
Moon: Kötü bir çocuğun çok daha kötü bir kızın peşinden gitmesini konu alıyor.

2:44

Moon: Oldukça havalı. 
Sooyoon: Kıskandım.
Soru: Tarzını sevdin mi?
James: Gerçekten moda hakkında bir fikrim yok ama bunu modadan anladığına inandığım insanlara bırakıyorum. Bilmiyorum. Özür dilerim anne. *Sebep bir etek giymesi*
Sooyoon: Merhaba. Bugünkü Royal Pirates klip çekimimiz vardı. Sooyoon ve Moon(chul). Şu an giydiğim kıyafetlerin konsepti bir gül. Şarkıda güllerle ilgili sözler yer alıyor bu yüzden ben de bu duyguyu dikenlerle vermeye çalışıyorum. Moonchul hyung'un giydikleri ise herkesin normalde giydiği şeyler. Bu... bu öyle harika bir şey değil. Son sahnemizde buna ihtiyacımız var... Bir nevi uzay kostümü... Güç koruyucu tarzında. Uzaydan gelen çocuklar gibi. Ve bizim modelimiz James!!!
James: Oh~ Merhaba.
Sooyoon: Eğer ayağa kalkarsa... Zaten uzun olduğunu ve uzun bir trençkot giydiğini görebilirsiniz. Ona ben verdim. Havalı değil mi? 
Moon: Az önce bir etek giyiyordu.
Sooyoon: Etek altın vuruştu. 
James: Etek giymek gerçekten benim tarzım değil.
Moon: Giymekten hoşlandığın etekler göründüğünde bugünkü klip çekiminin temelini oluşturacaklar. 
James: Eğer bir eteğiniz varsa bize gönderin. Nonhyeon-dong 00-00
Sooyoon: Gerçekten söylersen ne yapacağız. 
Sooyoon: Ne kadar farklı kıyafet giyersek giyelim hepsini yakıştırıyoruz. 

4:32

Moon: Umarım ileride Royal Pirates'ı çok seversiniz. Teşekkürler~


*Bu yazının tüm hakları turkishroyaltreasure.blogspot.com'a aittir! Blogdan yazı çıkarmak veya alıntı yapmak kesinlikle yasaktır!*

Çeviri: unDineee
Video cr&eng trans: Ann Mao @fyrp

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates