Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

18 Şubat 2014 Salı

Moon Fan Cafe Mesajı


Royal Pirates'ı seven herkese merhaba, ben Moon!
2014 oldu bile!
Bu yılın başından itibaren sizlerden sevgi görebildiğimiz için her şey iyi gidecekmiş gibi hissediyorum hehe.
Sooyoon'la müzik yapmaya başladığımız gün dün gibi ama şimdi 27 yaşındayım...
Bu yüzden Dduk-guk yediğimde, dduk yemedim keke sadece hamur köftesi yedim keke
Millet bu yeni yıl ne yapıyorsunuz?
Çok yemek yemeyin karnınız ağrır keke
Serosu canlı performansında herkesi yakından görebildiğimize sevindim.
Umarım gelecekte de buna benzer performans şanslarımız olur ve buna gelemeyen herkes bir sonrakine mutlaka gelmeli!!
Bu süreçte James, AoE ailesi ve herkesle eşsiz bağlar kurdum.
Görünen o ki hayalini kurduğumuz her şey yavaş yavaş gerçekleşiyor bu yüzden çok duygulanıyorum.
Büyük bir lütuf kazandığımız hissediyorum.
Ne yapmak istiyorsanız, ne başarmak istiyorsanız umarım hepsi gerçekleşir.
Her zaman kendinize inanmayı unutmayın.
Umarım bu yıl, herkesin Royal Pirates ile birlikte vahşi bir at gibi dört nala koştuğu bir sene olur! (Ç.N/ 2014 Çin takviminde At yılıdır. At yılına atıf yapılıyor)

Not: Bunu kimsenin okuyacağını düşünmüyorum keke Hepiniz okuyor musunuz?

*Bu yazının tüm hakları turkishroyaltreasures.blogspot.com'a aittir. Blogdan çıkarılması veya alıntı yapılması kesinlikle yasaktır!*

Kaynak: fyrp
Çeviri: unDineee

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates