Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

16 Şubat 2014 Pazar

[Video Çeviri] RP TV 3. Bölüm



Royal Pirates'ın ilk yayın günü
Titreyen kalpleriyle bekleyen Royal Pirates
*James bugün çok anlayışlı*
*Seksi Moon'un köprücük kemikleri*
*Oh bu ne?* 
Görevliler: Burada beklemelisiniz.
James: Buradan her şeyi görebilirler mi?
Görevli: EvetJames: Oh öyle mi? Ah ~ Bakmaya utanıyorum~ Ama iyi fikir. 
*Şuna bak*
James: Oh bizi görebiliyor musunuz? *oynuyor*
Kendi kendine merdiven oyunu oynuyor. Çok sevimli
Yakında. Sadece kendi ifadesiyle gitar çalan James.
James: Bunu duyabiliyor musun?
Moon: Evet.
James: Oh gerçekten mi? 
*Öyleyse sana göstereceğim!*
*Bu ciddi James'in yetenekleri*
*Tek başına çalma birlikte çalalım*
Moon ve James'in performansı
Biraz daha değeri artıyor.
*James giderek enerji doluyor*
Royal Adı Her Neyse
Moon: Evet yeniyiz. 
James: Anne seni seviyorum!
Moon: Gitarlar pahalı
*Provaları seyrederken bekleyen Royal Pirates*
*Moon bugün seksi olmaktan vazgeçmiyor*
Soru: İlk yayınınız hakkında bir yorumunuz var mı?
Moon: Sanırım eğlenceli. 
Sooyoon: Çok gergin değildik ve iyi olduğumuzu düşünüyorum. 
James: Ama kişisel olarak biraz utanıyorum... Gelecek sefere biraz daha enerjik olacağım. 
Moon: Biraz daha heyecanlı olsaydı daha iyi olurdu.
Soru: Sıradaki çekiminiz...?
Moon: Bundan sonra gelecek hafta ki The Show sahnesinin çekimini de yapacağız. Sonra gelecek haftaya hazırlanacağız. 
Soru: Nasıl hissediyorsun?
Sooyoon: Şu an gerçekten yorgunum. Ama şimdi yorgun olduğumu söylesem de yarın da yorgun olacağım... her neyse.
Çok pozitifsin. *Pozitif adam Kim Sooyoon~shi*
Sooyoon: Her zaman yorucu...bir hayat.
James: Merhaba. Ben James. Tanıştığımıza memnun oldum millet. 
Hayranlar: Oppalar bizim için şarkı söylesin! Söyleyin. Söyleyin. Söyleyin.
James: Ah ne yapmalıyız. Ben de sizin için şarkı söylemek istiyorum ama şu an hiç akorum yok. 
Hayran: Ama hangi yılda doğdunuz?
Moon: Biz 1988'de doğduk.
Hayran: Çok yakışıklısınız. El sallayın lütfen. Gerçekten uzunsunuz. Nasıl bu kadar uzun olabiliyorsunuz? 
James: Ah ben 188 cm boyundayım.
Hayran: Daebak! Gerçekten uzunsun. 
James: Bize iyi bakın.
Hepsi: Merhaba
Moon: Biz Royal Pirates'ız. İlk mini albümümüz 6 şarkı içeriyor. Şarkıları bir buçuk yıl önce yazdık ve şimdi yayınlanıyor. Bu süreçte kalbimizi ve aklımızı koyarak çok şey tecrübe ederek çalıştık. Bu yüzden herkesin bolca dinlemesini, kendiyle ilişkilendirmesini ve eğlenmesini umuyoruz. 
James: Albümde en sevdiğim şarkılar... On My Mind ve Drawing The Line. Ve! Hepsini seviyorum! Bu yüzden hepsini dinleyin! Ama özellikle On My Mind! 
Moon: On My Ming güzel. Peki senin en sevdiğin şarkı ne Sooyoon?
Sooyoon: Sadece *ah bilmiyorum* Drawing The Line için birçok canlı performans yapmayı umuyoruz. Sizinle performanslarda ve yayınlarda buluşacağız. 
Hepsi: Teşekkürler
*Moon canlı sohbete takılı kaldı ayrılamıyor*
*Sooyoon ne yapıyor?*
*James heyecanla zıplıyor, zıplıyor!*
*Çok yazık ama bay bay*
*Haftaya görüşürüz*


*Bu yazının tüm hakları turkishroyaltreasures.blogspot.com'a aittir! Blogdan yazı çıkarmak veya alıntı yapmak kesinlikle yasaktır!*

Çeviri: unDineee
Video cr&eng trans: Ann Mao @fyrp

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates