Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

16 Şubat 2014 Pazar

[20.01.2014] SUPER KPOP Radyo Programında Konuk : Royal Pirates



Not: Royal Pirates'ın konuk olduğu Super Kpop radyo programının bu bölümünü buradan indirerek dinleyebilirsiniz. RP'nin konuk olduğu kısım, 60.dk'dan sonra başlıyor.

Bugün Sam'in yerine Super Kpop programının DJ'i Stephanie'ydi.

Tanıtımların özeti: Ben de bazen şarkı söylerim.

Nefret ettiğiniz yiyecekler neler?
J: Moon çok yemek seçer.
M: Ben balıklı yiyeceklerin hiçbir türünü sevmiyorum. Balıklı bir şeyse, onu sevmem.
J: Ben kahvaltıda tuna konservesi yerim.
M: James kocaman bir kedi ve bir lama.
J: Lamaya benzediğimi daha önce söylemiştim.

SY: Bizim yemeyi sevmediğimiz şeyler.. köpekler..
(Evcil hayvanlara geçiş yapıldı.)
J: Benim bir kedim var.
DJ: Yani tuna'yı onunla paylaşıyorsun.

Moon köpeğini Amerika'dan aldı.
SY köpeklere alışık ve dört köpeği vardı. Ama Kore'ye gelmek zorunda olduğu için onları arkadaşının bakımına bırakmak zorunda kaldı.

En dağınık üye hanginiz?
SY: Bence en dağınık benim. Kıyafetlerimi her yere fırlatırım. Bir gün belirlerim ve (o zaman) temizlerim.
J: O gün dört yılda bir kere olur.

J:Biz Moon'un odasının balık kokmamasından emin oluruz ama evin kalanı...

M: Ayın sonuna geldiğimizde, evimiz bir...
SY: Çöp tenekesi haline geliyor.

Yemek yapıyor musunuz?
J: Bence yemek pişirme konusunda en yaratıcı olan kişi Sooyoon.
SY: Olan şeyleri bir araya getirmeye çalışıyorum. Kimchi jjigae gibi.
DJ: Oysa ki Kimchi jjigae kolay bir şey.
SY: Tarifi takip etmeye çalışıyorum ama..
M: Yaratıcı oluyor.

M: Bir keresinde ddukbokki yapmıştı. Gayet iyiydi.
(Ama Moon'un baharatlı ve tuzlu yiyecekler için güçlü bir damak tadı vardır o yüzden ona göre biraz tatsızdı. Tatsız ama iyi. Sağlıklı)

Hayatınızda özel biri var mı?
J: Hayatımdaki en özel kişi annem. SENİ ÖZLEDİM. SENİ ÖZLEDİM ANNE!
M: Ailem ve band'im.

Üzgün/Kötü hissettiğinizde ne yaparsınız?
SY: Çikolata yerim. Ama...sonrasında dağılabilirsin. Çikolata ye ve sonra uyu, böylece dağılmazsın.
M: Köpeğimi görmeye giderim. Beni daha iyi hissettiriyor.
J: Köpek terapisi mükemmel.

Drawing the Line: Bu şarkı, çok cazibeli ama elde edilmesi çok zoru oynayan kıza sahip olmaya çalışmak hakkında. Yakınlaştığın her zaman kız sınırlar çiziyor.


 *James'in melodisi.. Waow!*

DJ: Bazen sen de şarkı söylüyorsun, değil mi?
J: Hayır, bu kez değil. hahaha

(Ekran bozuldu) Sanırım birisi kız olsaydılar kiminle çıkarlardı diye sormuştu.
SY: James'le çıkmak istiyorum. Bu çılgın bir (aşk)  üçgeni olmaya doğru gidiyor.
J: Ben de benle çıkardım. ohh adamım!
SY: O ikimizle de çıkardı çünkü o bir kazanova.

Eğer diğer üyeler kız olsalardı, Moon Sooyoon'u seçti çünkü o "çok güzel", "içi de aynı şekilde çok iyi" ve "sarı saçları var" ve "bu şapkası". Sooyoon James'i seçti. Sonra James kazanova kelimesiyle ilgili bir şey söyledi. Ardından Sooyoon'un "çünkü James, Moon kadar çok yemez, daha az masraflı olur" kelimeleriyle konuşma sona erdi. Moon, "Evet, benim kız halim epey masraflı olurdu" dedi. James, Moon şöyle biri olurdu, "Ben Prada istiyorum! Bana Chanel ver! diye ekledi. Moon ise şöyle karşılık verdi; daha çok "Bana daha çok pizza ver!" şeklinde olurdu.

DJ: James sen f(x) Amber ile yakınsın. Lama ailesi.
J: O bana 'büyük lama' diyor ve o da 'küçük lama'. Ben gerçekten Busker Busker'dan Brad ve U-Kiss'den Kevin ile çok yakınım.

Herkes size inanıyor olsaydı, dünyaya söyleyeceğiniz tek yalan ne olurdu? = Sahip olmak istediğiniz süper güç ne?
M: Zihin kontrolü. Onlara yapmak istediğim şeyleri yaptırabilirdim.
DJ: Yani birisini kontrol etmek istiyorsun.
M: Herkesi kontrol etmek istiyorum.

SY: Zaman yolculuğu.

J: Sanırım uçardım.
DJ: Karlı bir günde.
M: Mont giymek zorunda kalırdın.

On My Mind: Şarkıyı söyleyen kişinin bir ilişkisi vardı ve ayrıldı. Ama onu aklından çıkaramıyor, düşünmeyi bırakamıyor.
M: Şu an çok üzgünüm.

On My Mind'dan sonra okunan hayran mesajları arasında mcnbl adminin de mesajı vardı (her ne kadar Moon nick'ini okuyamasa da hahah) 
"Yeni mini albümünüz Drawing The Line için tebrikler! Tüm şarkılar harika. Çok çalıştığınız için teşekkürler. Her zaman sizin yanınızda olacağız. Türkiye'den selamlar!

M: Çekim yaparken şöyle tokatlandım.. 6 kez! (bir tokat için anlaşılmıştı)

Hız treni mi bungee jumping mi?
Hepimiz bungee jumping'i denemek istiyoruz ama hiçbirimiz daha önce yapmadık.
M: Hep birlikte bungee jumping yapabileceğimiz bir yer yok mu?... Ölürdük!

İdeal tipiniz?
J: Yakın zamanda Heirs'i izledim. Bu yüzden.. Hizmetçimin kızı olarak çalışan biri.. (Yani Park Shinhye) Moon benim sevimli/şirin tarza bir eğilimim olduğunu söyler. Ama Kore'de sevimli ve seksi olarak eğilimini ayırmak zorundasın. Aynı zamanda seksi tarzdan da hoşlanıyorum.

M: Bizim şarkımızdaki kız gibi birisi. (Zoru oynayan)

SY: Masum ve şakacı kızlardan hoşlanırım, eğlenceli biri. Onunlayken ilkokuldaymışım gibi hissedebileceğim biri.

See What I See: Kore'de birlikte yazdıkları ilk şarkıydı. Başta şirket şarkısı için bir fikirdi. Sonra bir belgesel izlediler ve kendilerini artık güzel bulmayan insanlara ulaşmak istediler.

Kore'de birlikte çalışmak istediğiniz bir band/sanatçı var mı?
M: Busker Busker. Rock n Roll. ve şarkılarımızı değiştirebiliriz. Çok havalı olurdu.
J: Kore'de çok fazla yetenekli sanatçı var.

Dans da ediyor musunuz?
Hepsi: HAYIIIR!!
J: Bazen.. benim odamda.
DJ James'i bazen video paylaşması için ikna etmeye çalışıyor, çünkü hepimiz bunu görmek istiyoruz.

İlk başta youtube'taki kanalları için isim seçmeleri ve cover yapacakları şarkılar hakkındaki sohbetlerinden bahsettiler. Moon, James'in beatbox'ı eşliğinde Sorry Sorry'i söyledi.

(Ç.N/Bu kısacık Sorry Sorry coverını ve James'in beatbox'ını buradan dinleyebilirsiniz)

J: Bunu duymak zorunda kalan herkesten özür diliyorum.

Disappear Klibi:  "Biz kendi aramızda, bir arkadaşımız ile bu klibi yaptık. Bir grup çalışmasıydı. Birlikte yazdığımız ilk şarkıydı ve See What I See de Kore'de birlikte yazdığımız ilk şarkı.

Gelecek için planlarınız?
M: Bir süre daha DTL için tanıtım yapacağız. Bu yıl çok fazla şarkı yayınlayacağız. Yıl sonuna kadar bir konser vermek istiyoruz.



*Bu yazının tüm hakları turkishroyaltreasures.blogspot.com'a aittir. Blogtan yazı çıkarmak ya da alıntı yapmak kesinlikle yasaktır. 

Kaynak: fyrpgigglycupcakeLunaFlyToEuropeArirang Radio
Çeviri: mcnbl




0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates