Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

10 Şubat 2014 Pazartesi

[Röportaj] NEWSWAY, Üç Çekim


Üç üyeli global band Royal Pirates'ıın üyesi Moon en çok hatırladığı eğlence sektöründeki meslektaşları hakkında konuştu. 22 Ocak öğleden sonra NewsWay ile buluşan Moon "Gerçek hayatta Jung Woosung sunbaenimi gördüm. Gerçekten çok havalı" dedi. 

O gün Moon'a, eğlence sektöründeki tanıştığı bayan ya da erkek meslektaşları arasında en unutamadığı kişiyi seçmesini istediğimizde "Jung Woosung sunbaenimin premierine gitmiştim ve onu gördüm. Daha sonra pubın lavabosunun önünde onunla karşılaştım ve onun bakışlarını asla unutamayacağım. Aynı kişiydi ama kesilikle (gerçekte) çok havalıydı."

Daha sonra dürüstçe ekledi. "Shin Min Ah sunbaenim bir yabancının vücut hatlarına ama doğulu yüz çizgilerine sahip ve gerçekten çok güzel. SNSD'nin Yoona'sı da bir şekilde doğal içgüdüyü korumayı öğretiyor."


Üyelerden James, CF film çekiminde yaşadıklarını anlattı. 22 Ocak öğleden sonra NewsWay ile buluşan James CF film çekiminde yaşadığı deneyimleri ekibimizle paylaştı. "Daha önce DF kredi kartı için bir reklam çekimi yapmıştım. Seçmelere gittim ve biraz modellik yaptım. İleride de CF'nin birçok reklamında yer almak istiyorum"

Eğlence sektöründe en yakın olduğu meslektaşlarının kim olduğu sorulduğunda "Busker Busker'den Brad ve UKISS'den Kevin aynı zamanda TV'de görüldüğünün aksine gerçek hayatta çok daha enerjik olan ve bu özelliğiyle ayrı bir çekiciliği olan F(X)'in Amber'i ile yakınım." diye cevap verdi. 




Üyelerden Sooyoon en çekici olduğunu düşündüğü özelliğini açıkladı. 22 Ocak öğleden sonra NewsWay ile buluşan Sooyoon en çekici özelliğinin kaşları olduğunu söyledi. Sooyoon'a da eğlence sektöründen tanıştığı bayan ya da erkek meslektaşları arasında en unutamadığı kişiyi sorduk ve "Gerçekten çok fazlalar, seçmek çok zor ama MCountdown'da Kim Woobin'i gördüm. Gerçekten en iyisi oydu! Omuzları çok genişti ve boyu uzundu." (Ç.N/ Sooyoon koyu bir Heirs izleyicisidir.)

Ayrıca ekledi. "Aslında ben kedi görünmlü kişilerden hoşlanırım ama Im Sujeong seunbaenimi ilk gördüğümde (onun) saf ve köpek görünümden gerçekten hoşlandım.Cildide çok güzel." Ona kendinde en sevdiği özelliğini sorduğumuzda "Vücudumda kaşlarımın en iyisi olduğunu düşünüyorum." diye cevapladı.



*Bu yazının tüm hakları turkishroyaltreasure.blogspot.com'a aittir. Blogdan yazı çıkarmak veya alıntı yapmak kesinlikle yasaktır!*

Kaynak: FYRP
Çeviri: unDineee

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates